Slecht begin

8 maart 2017 - Akaroa, Nieuw-Zeeland

Met een kwartiertje vertraging aangekomen in christchurch, zuidereiland van NZ. Helaas bleek op de luchthaven dat 1 van de 2 koffers niet was meegekomen. Er was op dat moment ook niet te zien waar de koffer zou kunnen zijn. Dus papieren ingevuld en daarna, na een reis van inmiddels 32 uur naar een hotel om een paar uurtjes te slapen. De volgende dag terug naar het vliegveld, maar helaas was de koffer nog niet in zicht. Dus maar even wat shoppen, je moet tenslotte toch wat spullen hebben. We hopen dat de koffer een van de volgende dagen alsnog in Christchurch aankomt.
De camper opgehaald, wat proviand gekocht en op pad. We zitten nu in Akaroa. Aan de kust. Morgen eens kijken of we wat dieren kunnen spotten.

1. Marjolein Nienhuis:
    Hallo Ton en Marian.

Jullie vakantie is zorgelijk begonnen zeg! De rompslomp die jullie ervan hebben..... Persoonlijke verzorging en wat kleding is zo gekocht, maar de overige inhoud????
    Ik duim ervoor dat het hierbij blijft en dat jullie verder kunnen genieten van een zorgeloze vakantie.
    Veel plezier in Akaroa.....
  2. Petra:
    7 maart 2017
    Nou wij hopen echt dat de koffer toch nog opduikt,maar ondanks alles hopen we toch op een fijne vakantie voor jullie, groetjes
  3. Ine:
    Hoi Marian en Ton,

Ach, wat een vervelende start van jullie reis.
    Gelukkig gaan jullie niet bij de pakken neerzitten.
    Geniet van alle indrukken.
    Alles zal goed komen
  4. Hans en carla:
    Hoi Marian en Ton
    Dat is pech hebben dat een koffer weg is hopen dat die snel komt
    Maar geniet van jullie avontuur
    groetjes
  5. Ronald:
    15 maart 2017
    Wat een vervelende start, Ton en Marian!

Ik weet inmiddels dat de koffer terecht is gekomen! GELUKKIG maar!
    Nu op naar het avontuur in het prachtige Nieuw Zealand.

Groet van
    Ronald