Eerste inwoners gespot

8 maart 2017 - Akaroa, Nieuw-Zeeland

Na een mooie tocht met onze camper de eerste "inwoners" van NZ gespot. In de loop van de dag kwam de zon door en dan krijg je het echte vakantiegevoel. Op de weg terug naar de camping kregen we een telefoontje vanuit het vliegveld dat onze koffer gesignaleerd is en dat we hem morgen kunnen ophalen!!

1. Marieke:
    8 maart 2017
    Hihi. Fijn. Alles sal reg kom.
  2. Petra:
    Mooi nu kan de vakantie dan echt beginnen,veel plezier groetjes Henk en Petra
  3. Samantha:
    8 maart 2017
    Gelukkig maar weer. Je eigen kleding is toch wel het fijnst :-)
  4. Marga:
    Dat is beter nieuws. Het is toch een stuk fijner als je je eigen spullen hebt. En nu lekker genieten van deze prachtige reis.
  5. Ellen:
    8 maart 2017
    Gelukkig! En dan aan het grote avontuur beginnen!!!
  6. Marjolein Nienhuis:
    Oh....super! :-) Dat is snel, wat fijn.
    Vanaf morgen......geen zorgen en alleen maar genieten van..........

XXX
  7. Hans en fonny vermeer:
    10 maart 2017
    Als de pinguïns op de foto net zo stinken als die in Zuid Afrika hebben jullie de vuurdoop in ieder geval gehad. Fijne reis verder met alle koffers