Abel Tasman nat.park

29 maart 2017 - Takaka, Nieuw-Zeeland

Een paar dagen door het Abel Tasman Nat.park getrokken. Ton heeft een stuk van de Coast track gelopen. We zitten in een marmer gebied, maar komen opeens een druipsteengrot tegen. Met de resten van Dino vogels. Vandaag weer een wandeling van zo'n 5 km gemaakt. Was genoeg maar het ging gelukkig weer. We hebben een paar dagen regen gehad. Gister en vandaag weer perfect weer. Zon en ongeveer 25 oC. Helemaal goed dus. Het begint hier duidelijk herfst te worden. De bladeren verkleuren de paddestoelen verschijnen en het fruit is bijna rijp. We zitten op dit moment aan de Noord Oost kust, de golden bay.

1. Marga:
    29 maart 2017
    Fijn om te horen dat je alweer een beetje uit de voeten kan en weer wat kan wandelen.
  2. Christien:
    29 maart 2017
    Fijn dat het weer beter gaat met je voet.
    Mooie foto's.
    Leuk die foto uit de supermarkt met Nederlandse producten!
  3. Floor & Jake:
    29 maart 2017
    Marian, super dat je weer mobiel bent. Ton: die belettering op de groene bestelbus moet je wel aangesproken hebben :-).
  4. Petra:
    29 maart 2017
    Gelukkig gaat het weer ietsje beter,die grotten leken me heel erg mooi.en die skeletten,
    Lagen die in de grot?Wel erg mooi daar, groetjes van ons
  5. Hans en carla:
    29 maart 2017
    Mooie reis veel te zien en blij om te horen dat het weer wat beter gaat geniet er maar van samen
  6. Hans en fonny vermeer:
    29 maart 2017
    Mooie foto's en gelukkig weer wat mobieler.Jullie zien verschrikkelijk veel .Geniet er maar van en nog veel plezier
  7. Marieke:
    30 maart 2017
    hihi die supermarkt en dat busje /hollandse humor in verweggistan. en dan de herfst in /wat zal je straks blij zijn dat wij hier de lente ingaan -kersenbloesem en al/ en daarna dan hier weer herfst.Lekkere temperatuur ook zeg. Hebben ze daar lekker nieuw zeelands ijs eigenlijk voor Ton? en hoe is de koffie~? We genieten hier van de fotos en verhaaltjes. Goede reis verder weer
  8. Marga en Coen:
    30 maart 2017
    Fijn dat het weer wat beter gaat met je voet. Geniet er nog maar lekker van samen. Gr. Coen en Marga