Naar milford sound

17 maart 2017 - Milford Sound, Nieuw-Zeeland

We hebben weer een prachtige rit gereden. En zijn aangekomen in het westen van het zuidelijk eiland. De natuur doet hier denken aan de fjorden van Noorwegen. We zien mooie vogels en heel veel zeehonden, zeeleeuwen en zeeolifanten. De pinguïns zijn schaars, maar wie weet wat we nog tegen komen.
Nu via queenstown (daar hebben we net de beste burger vd wereld gegeten) verder naar het noorden.

1. Ine:
    17 maart 2017
    Mooi hoor! Lekker genieten.
  2. Ronald:
    17 maart 2017
    Prachtige foto's vand e omgeving waar jullie nu zijn!! Meteen al een meer vernoemd naar Marian. :-)
  3. Samantha:
    17 maart 2017
    Leuk! En hoe smaakte de beste burger?
  4. Petra:
    17 maart 2017
    Mooie omgeving daar!! Elk gebied heeft wel iets moois genieten maar!!!!!!, groetjes
  5. Marga:
    17 maart 2017
    Wat leuk dat ze een meer naar je vernoemd hebben. Het weer is prachtig zo te zien.
  6. P & J:
    Perfect!
  7. Ellen:
    Geweldige foto's!!!
  8. Marjolein Nienhuis:
    17 maart 2017
    De foto's laten het zien.......jullie zijn besmet met het vakantiegevoel. :-) en dagelijks komen er meer "virussen" bij. Heerlijk......
    Jullie toeren door een prachtig landschap.....deze heb ik niet eerder gezien.
  9. Marieke:
    Heerlijk zo te zien. En mooi. En veel Marian XXX
  10. Hans en carla:
    17 maart 2017
    met de mooie natuur is dubbel genieten
    groetjes Hans en Carla
  11. Hans en fonny vermeer:
    18 maart 2017
    Hallo marjan en ton. Mooie foto's maar ik mis een foto van die beroemde hamburger. Hoe bevalt het reizen met een camper ? Ton gefeliciteerd met je benoeming in de technische commissie van ons mooie appartementencomplex . Veel plezier nog.
  12. Marieke (H):
    20 maart 2017
    Wat een mooie foto's van een indrukwekkend land.