Weer thuis

20 april 2017 - Nieuw-vennep, Nederland

Na een reis van 35 uur zijn we weer thuis. Het was leuk dat jullie ons via de blog hebben gevolgd. We hebben met plezier de reacties gelezen. Nu eerst bijkomen en dan de foto's (zo'n 3500) uitzoeken en verwerken in een boek. Maar vooral nagenieten van een geweldige reis door een prachtig land.

1. Harry:
    20 april 2017
    Ik vond het ook leuk om jullie op deze manier te volgen met al die mooie foto's. Ben nu al nieuwsgierig naar het boek.
  2. Ellen:
    Welkom thuis!!!!!!
  3. Marjolein Nienhuis:
    20 april 2017
    Fijn dat we op deze manier mee konden genieten van jullie reis en avonturen.
    Als het boek klaar is, dan komen we graag luisteren naar alle mooie verhalen met bijbehorende foto's. (hoeveel het ook worden gaat)

Welkom thuis!
  4. Ine:
    20 april 2017
    Jeetje, wat is dat snel gegaan! Leuk dat ik een beetje mee mocht genieten.
    Welkom thuis.
  5. Ruud:
    Ton, Marian,

door (priori)tijdgebrek heb ik nog onvoldoende van jullie reisverslagen bekeken. Laat staan een reactie gegeven.
    Ik ga 'mijn schade inhalen' en (na)genieten van jullie mooie reis.
    Ruud
  6. Marga:
    24 april 2017
    ik vond het erg leuk om jullie reis zo te kunnen volgen. We zijn benieuwd naar jullie verhalen en het boek natuurlijk.
  7. Martijn:
    Hoi Ton,

Weer veilig thuis.

Hoorde van Ronald dat jullie hebben genoten. Spreek je later.